30 juli 2010

En ledsen Anna

Tyvärr så kan jag inte komma med den goda nyheten som jag vill. Vi budade på ett radhus, men vann tyvärr inte. Man kan inte alltid få som man vill. Ibland är det tur att jag har min älskling faktisk, för hade jag inte haft honom så hade jag köpt det där radhuset till överpris.
Får helt enkelt dricka lite vin ikväll och glömma det där och börja leta efter nya objekt.

Nog om det, äntligen är det helg efter en inte allt för skojig vecka. Har varit lätt kaosartat på jobbet kan man säga. Och det smittar gärna av sig på hur jag känner mej.
Men ikväll ska jag bara njuta av en god (hoppas jag) grönsakspaj med lite vin och lite ost och kex efteråt. Allt detta i sällskap med min älskling.
I morgon är det 1 årskalas för lilla Lovis och sen blir det en tripp till Eskilstuna för att vakta över min bror enda till på måndag. Så helgen är bokad som vanligt.

Ha en bra fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar