15 maj 2012

Ny telefon och "ensam-mamma-vecka"

För en vecka sen så ringde Tele2 och frågade om jag ville ha en ny telefon som inte skulle kosta mej nåt. Självklart ville jag det. Så idag kom den. En Sony Xperia. Den absolut senaste på marknade. Är supernöjd med den den lillqa tiden jag "lekt" med den.

Johan jobbar kväll den här veckan. Det innebär att jag är ensam med barnen större delen av dan. Lite pusslande vid läggning, men annars så är det inga större bekymmer.
Vi har ju en mycket glad och snäll kille numera. Det är verkligen natt och dag om man jämför med för en månad sen.
Nu ligger han själv i soffan eller i babysittern när han är vaken. 
Idag låga han även själv i gymmet i mer än en kvart. Vilket är nytt rekord. Så det finns hopp om att han kanske kan ligga där oxå i framtiden.

Nu ska jag lägga Loke i sin säng!  Trevlig kväll på dej....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar