10 juni 2010

trött, trött och åter trött….

…ja det är så det är den här veckan. Jag orkar knappt ta mej ur sängen på morgon och orkar knappt vara vaken mer än till sju. Men snart så är det semester. Det är förmodligen därför jag är så trött, jag har börjat slappnat av.

Sen har vi det här med träningen, den har verkligen blivit lidande den här veckan. Inte ett steg har jag gått och inte en tyngd har jag lyft. Men det är ingen idé att göra något sånt om man inte har någon lust. då blir det bara skit utav allting. Får helt enkelt ta nya tag nästa vecka. Jag och Johan har kommit överens om att under semestern ska vi ut och gå minst 3 gånger i veckan. Och varje gång ska vi gå ca 1 timme. Allt för att det inte ska bli så jobbigt att ställa sig på vågen efter semestern. Hoppas verkligen att vi håller det!

Puss å kram på dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar