03 juni 2010

vilken dag

då menare jag inte att den varit underbar och lugn. Utan det har varit ett mindre kaos på jobbet. Av någon underlig anledning så började alla grillisarna att sälja hur bra som helst. Så det var bara att marinera på. Vi blev inte klara heller, utan när jag gick 3 så var det massor kvar att göra. Så idag blev det alltså full dag. Underbart värre….

Men nog om det. Idag när jag kom hem så låg det en avi och väntade på mej. Så jag packade in skitungen i bilen igen och åkte och hämtade paketet. Tänk att det alltid är lika skojigt att få paket. Den här gången visst jag vad det var, men vad gör det. Bara att få öppna ett paket är guld värt. Det var ett par skor som jag beställde från din sko i måndags. Så grymt sköna och snygga var dom. Blev helt kär i dom på en gång.

skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar