21 december 2010

God dagens!

Usch och fy vad det är kallt ute. Vaknade upp till en termometer som visade -16 grader. Inge skoj alls!
Det var ju tur att jag inte hade planerat några utomhus aktiviteter för dagen.

Har varit en snabbis nere på stan för att handla den sista julklappen. Den svåraste av alla. Det var nämligen till julklappsbytet som vi ska ha på juldagen och den personen jag fick är inte den lättaste att köpa till så det har krävts många timmar av funderande innan jag äntligen kom på något! NU hoppas jag att personen i fråga kommer gilla det jag köpt. Annars får h*n byta det.
Det blev även en sväng till Maxi för att köpa det sista till julbordet 23:e då vi ska fira jul med Johans familj. Mycket folk var det men ändå gick det fort.

Nu ska jag ta och vila en stund i soffan innan det är dax att börja med alla andra bestyr här hemma. Och innan sockerbiten ska in till doktorn. Dyrt, dyrt, dyrt!

Puss och kram på dej, och kör försiktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar