15 december 2010

tisdag & onsdag

Ja gårdagens eftermiddag spenderades i olika butiker på jakt efter julklappar. Resultatet blev att jag nu bara har 1 ynka klapp kvar att köpa. Vilket känns gudomligt skönt. Igår kväll efter det att vi kommit hem och ätit och lagt Dante så var jag så slut så jag gick och la mej redan halv nio. Var så himla trött att jag inte ens orkade dusch! Men det verkade inte hjälpa att jag gick och la mej så tidigt, för jag är lika trött idag.

Så idag gick jag tidigare från jobbet för att åka hem och sova en stund, men då ville Johan att jag skulle följa med och hämta Dante. Som den snälla flickvännen man är så gjorde jag det. Inge skoj att åka den “långa” biten till dagis helt själv. Sen har det varit en slappar dag. Inte gjort mycket alls.
Nedräkningen inför min minisemester på 3 veckor har startat oxå. Bara 2 dagar kvar innan jag kan njuta av ledighet.

Puss och kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar