19 december 2010

Oj, oj, oj….

…vad jag är värdelös just nu på att uppdatera. Men känner verkligen inte att jag har tid. Det ska fixas innan jul med mat, paket, godis och en massa annat. Men som tur är så är jag nu ledig i 3 veckor så jag hinner med allting innan jul och sen hinner jag ta det lugnt efter jul.

Igår var vi i alla fall och köpte gran och lite annat oxå till huset. Så i dag ska vi ställa in granen så den får hänga ut sig. Så jag kommer nog klä den inom dom närmsta dagarna. När vi var på Bauhaus så hittade Dante en åkgräsklippare som han klättrade DSC00626upp och lekt att han körde. Det lyste i hans ögon av lycka


 

 

Det blev även en sväng till pulka backen. Och Dante fick inviga sin nya pulka. Himlars vad skoj han hade. Han verkligen älskade att åka. Men han var riktigt trött när han kom hem. Så det blev en lyckad dag. Sen blev det självklart lite varmchoklad med smörgås när vi kom hem.

Dante åker pulka

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar