12 februari 2011

Lördag

Först och främst måste jag börja med och säga grattis till en riktigt pigg dam (för det är vad hon är, en dam) som fyller 90 år idag: Getrud grattis på 90 årsdagen!
Idag är det alltså kalas för denna tuffa och glad dam. Det är inte varje dag man får gratulera någon som fyller 90.

Dante ska snart köras till mormor och jag ska då hem och förvandla mej från en trött småbarnsmamma till en snygg flickvän! Hur nu detta ska gå till vet jag inte. Jag har heller ingen som helst aning om vad jag ska ha på mej. Men som vanligt så kommer väl något att passa bättre än alla dom andra kläderna.
Det är alltså bara att väla det plagget som sitter bäst för tillfället!

Solen skiner och snön har slutat att falla så det här verkar bli en bra dag. Jag som var orolig för att åka till Eskilstuna i snöoväder, det lär jag knappast behöva orora mej för nu. Det ända som är att det kan vara halt.

Hoppas du får en underbar lördag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar