19 februari 2011

Otur, Let’s Dance och internetstrul

Igår var jag, mamma och systeryster uppe i Stockholm på Let’s Dance. Det var superroligt att sitta där live, men jag rekommenderar nog att sitta hemma. För hemma i tv-soffan så hör du vad som sägs och man ser mycket bättre. Men det var en grym stämning runt omkring.
Mest glad var jag över att få vara på plats när min favorit Frank Andersson fick full pott. Dock bara 30 poäng (eftersom det bara var 3 stycken i juryn) men ändå. Jag var hemma inatt vid ett. Självklart var jag super trött. Hade ju varit vaken sedan halv fem. Så jag sov som en stock i natt. Och vaknade hyfsat pigg i morse.

Under hela dagen har vi haft jätteproblem med nätet. Det började tydligen redan igår och har som sagt fortsatt hela dan. Det är först nu ikväll som det har funkar som det ska. Johan ringde och kollade om det var något fel och det var tydligen. Men det skulle inte åtgärdats förens på måndag.
Det var ju en himla tur att vi inte tog tvn via Tele2 och telefonen för då hade vi inte haft något av det.

Annars idag så jag baka bröd och muffins. Sen har det varit fotboll och några olyckor här hemma. Det började med att Johan slog i foten i trappan så han knappt kan gå. Och bara några timmar senare så gick Dante in i väggen med kikaren för ansiktet så han har ett sår under ögat. Så numera är det inte jag som är familjens klantarsel!

Han en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar