07 februari 2011

Senaste veckan

Senaste veckan har gått i bakandets tecken. Jag fyllde år i torsdags och hade kalas i lördags så då bjöds det på en massa gott. Ingen tårta, men en massa annat gott.
Jag hade önskat mej pengar till en symaskin och det fick jag oxå. Så den inhandlades igår. Jag fick även en muffinsplåt med fotbollsmönster, en flaska vin, 4 kokböcker, Super Mario Allstars, måttsats i metall, litet rivjärn och salmiak choklad.
Det var ett lyckat kalas som helt oväntat avslutades med en par middag. Ingen superlyxig middag dock, men super mysig. Det bjöds på varmkorv med bröd och så dracks det rött vin till.

I torsdag så gjorde Dante premiär på restaurang. Vi var på tabazco och åt födelsedagsmiddag. Han uppförde sig så exemplariskt som en nyfiken treåring med en massa myror i brallorna kan göra. Gott var det och mätta blev vi.
Det är mer eller mindre den gångna veckan.

Idag är jag hemma och är sjuk från jobbet för första gången på över ett år. Är förkyld och har feber. Inte så jättehög, men tillräckligt för att jag inte ska orka ta mej till jobbet.
Satsar på att jag ska gå och jobba på onsdag, men det visar sig.

Ha en lovely måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar