12 augusti 2010

ett kaos

En helt vanlig torsdag i köttfabriken har det varit idag. Med en massa kaos, en massa stressade chefer och massa fel hela tiden. Men vad är väl en bal i fabriken?!
Tydligen ska man vara tacksam för att man har jobb. Men sådan här dagar som idag så önskar jag att jag inte hade det, eller i alla fall var ledig. Enda fördelen med att det är sånt strul är att man får garanterat full dag, och om man vill kan man få övertid.

Annars har det inte hänt mycket. Det är som vanligt: jobba, äta, umgås med familjen och sova. Det är det som gäller i veckorna. Allt annat får jag göra på helgerna.
I morgon är det tack och lov fredag. Ska bli så skönt att äntligen få helg. Inte för att jag kommer ha en lugn helg. Kommer vara full rulle hela helgen. Mer än så kan jag inte säga just nu…

Puss & kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar