18 augusti 2010

tandläkare och tröttis

Halva veckan är gjord. Gud så underbart! Längtar till helgen massor. En helg utan en massa aktiviteter inplanerat. Har mina funderingar på om jag ska baka lite i helgen. Men vi får se om det blir så.
Den här veckan har jag varit så himla trött förstår inte riktigt vad det är med mej. Kanske är det så enkelt att jag bara behöver börja träna igen?!

Var ju hos tandläkaren idag. Billigt blev det. Hade ju någon form av bidrag från försäkringskassan vilket gjorde att den undersökningen som skulle ha kostat 650 kr bara kostade 50 kr. Jag billigt undan den här gången. Nästa gång kommer jag inte komma lika billigt undan då ska jag betala 1000 kr för att laga några hål. Fattar inte att det ska vara så jävla dyrt att gå till tandläkaren. Men det är bara att betala och se glad ut.

DSC00460

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar