27 augusti 2010

Thank God it’s friday!!!!

Gud vilken jävla vecka jag har haft. Vet inte riktigt hur jag har orkat, men tydligen så har jag tagit mej igenom den. Skönt värre att det är fredag.
Har haft en jävlig fredag. Trodde jag skulle bryta ihop idag. Var riktigt förbannad, men på något underligt sätt så lyckades jag bita ihop och inte börja gapa och skrika. Det är inte likt mej, men även jag håller på att bli vuxen.

Är ensam ikväll, Dante lägger sig tidigt och Johan jobbar till 23. Har planerat att se på en Bond-film, äta lite popcorn och tända lite ljus. Helt enkelt bara glömma den hemska veckan som varit och samla kraft för att orka med en ny vecka på måndag. Hoppas bara att jag orkar hålla mej vaken. Har tänkt vänta uppe på Johan, men det vet man aldrig?!

Puss på dej!


Bjuder på en av dom bästa låtarna just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar