10 november 2010

En dag med snö

DSC00599

Tycker ärligt talat inte att det är helt trist att behöva vabba idag. Det gör att jag slipper ta mej ut med bilen och försöka hålla mej på vägen.
Istället så kan jag sitta i våran nya soffa (bilder kommer senare på den) under en filt med min lilla sjukling och bara titta ut på all snö.

Var ute i morse och skottade våran framsida. Det var inte det lättaste vill jag lova. Träning för armar och rygg är det helt klart. Om det blir en likadan vinter som förra så kommer jag bli stark på köpet. Lite gratis träning med andra ord.
Jag är lite kluven om jag tycker om snön eller inte. Det ger mej en viss julkänsla och självklart tycker jag att det är mysigt och ljusare ute. Men samtidigt så tycker jag att det är lite väl tidigt att den komemr redan nu. För då känns det som om den kommer ligga kvar till april nästa år.
Det känns som om vi precis blev av med snön efter förra vinters snökaos så jag tror inte jag är riktigt redo för snö än. Men det är skoj för alla barn. Får helt enkelt tänka så….

Nu ska jag dricka kaffe och mysa med prinsen av Skälby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar