06 november 2010

upp med tuppen!

God morgon kalla lördag!

För ovanlighetens skull så är det jag som är uppe en lördag morgon. Det brukar vara Johans mornar men nu var jag ändå vaken och då kändes det som elakt att väcka honom. Så jag gick upp.
Är väldigt tacksam för att det finns barnprogram så här tidigt.

Dagen kommer att gå i fixa hemma tecknet. Det som står på tur är faktiskt förrådet. Det ska staplas kartonger, ställas in en bokhylla, leta reda på däcken och så MÅSTE jag hitta min kupévärmare!!!!
Igår ringde dom och berättade att våran soffa kommit, men vi får vänta ända tills på tisdag innan den kommer. Nu är det nära, riktigt nära! Längtar massor nu det kommer bli så fint i vardagsrummet och i köket. Att äntligen få ordning i vardagsrummet ska bli skönt. Det har ju bara varit en ända röra sen vi flyttade in för 1 månad sen.

Puss och kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar