15 november 2010

regnig måndag

Usch och fy vilket hemskt väder det varit idag. Det har regnat hela långa dagen. Det är fan mitten av november och ska det komma något från himlen så ska det faktiskt vara snö. Även fast jag inte är något stort fan av snö, men jag tycker ändå att det ska vara snö i november.
Ja jag vet att jag gnällde på snön i onsdags, men på något sett så är det ändå mysigt när det är snö ut.

Är fortfarande snorig och hostig. Har gått runt i min egna lilla värld idag. Huvudet har varit fullt med snor och tankar. Ska ju på begravning i morgon. Det var ingen som stod mej så himla nära, men det var ändå en släkting. Min styvpappas pappa närmare bestämt. Som alltid när det är begravning så är det lite olustigt. Men det är ändå skönt att få ett avslut.

Nu ska jag fortsätta med smurfandet och kaffedrickandet.
Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar