12 november 2010

fortsättning följer….

God morgon på dej!
Idag är jag hes och tjock i halsen. Hostar gör jag oxå. Det är dom här förbannade bacilluskerna som Dante har dragit med sig hem från dagis. Men det är bara att bita ihop och se glad ut. Vi blir hemma idag oxå. Bättre att ta det säkra för det osäkra.
Trots att jag var hängig igår så fick jag en del gjort. Så jag kan stryka 2 punkter från min to-do-lista

flytta ut alla kartonger som ska ut i förrådet
flytta ut vardagsrumsbordet och köksbordet i förrådet

leta reda på nyckelskåpet
fixa en sliten ram
få undan alla saker som bara står och skräpar
(har bar röjt hälften av allt)
dammsuga och dammtorka

Så jag kommer fortsätta att plocka undan idag. Ska även hinna med att baka en Mazarintårta. Sen ska jag lägga upp bilder på våran nya soffa och det nya köksbordet!
Puss och kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar