05 juni 2011

En underbar helg

Hela helgen har vi varit borta. Först vart det 24 (nästan i alla fall) timmar i Tärnsjö hos bästa Sussie. Där bjöds vi på en massa sol. I alla fall på dagen. Mycket prata och några glas vin blev det oxå.
Ungarna lekte, busade och bråkade. Dante tog hand om Tilly även fast det ibland var lite svårt att förstå att hon är mycket mindre än honom.

I morse lämnade vi Tärnsjö för att styra till Kvicksund för söndagslunch i det gröna med släkten. Gott var det och väldigt trevligt sällskap, även fast min farbror var saknad. Men han finns alltid i våra tankar.

Just nu är jag helt slut. Har varit igång sedan i fredags morse. I fredags kväll var jag på Sjökrogen med mina underbara kollegor. Där blev det lagom mycket alkohol och lagom sent. Och tur var väl det annars hade jag väl inte orkat med resten av helgen!

Bilder från helgen kommer i morgon! Resten av kvällen ska spenderas framför tvn…
Måste passa på att mysa med Johan ikväll för han jobbar kväll resten av veckan.
Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar