21 juni 2011

skadeglädje och ett glas vin

Jag har haft en helvetes dag på jobbet idag. Det har varit en riktig mardröm, men när jag kom hem så blev jag på bättre humör och dag blev väldigt bra.
Våran tjatkärring till ordförande klantade sig riktigt rejält idag och jag var tvungen att påpeka det. Hon glömde stänga av vattnet ute igår och när jag kom hem stod det och forsade och slangen var trasig.
Hon var smart nog att komma och tacka mej. För hon visste väl att jag skulle skvallra för resten av grannarna. Det hade hon rätt i.

För att fira den skadeglädjen och för att hjälpa mej samla mod för att gå till jobbet i morgon har jag köpt brie och hällt upp ett glas vin. Så nu blir det ost och kex med 1 glas vin. Smaskigt….

DSC00791

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar