10 juni 2011

hemsk fredag

Ute skiner solen och det betyder att det inte bara är högtryck ute ute även på jobbet. Det har varit rörigt, mycket att göra och lite folk. det är aldrig en bra kombo.
Men det blev dax att stämpla ut även idag.

Eftermiddagen har spenderas i solen. Måste passa på att njuta medans man kan. Nu hoppas jag på att det kommer vara så hela helgen. För i helgen ska jag göra nada, nichts, niente, nothing. Ska bara ligga hemma på gräsmattan och njuta av att vara ledig.
För dom senaste två helgerna har varit knökfulla med aktiviteter.

Till middag idag blev det varma mackor med ost och skinka. Till det hade vi paprika, majs och tomat.
Tog ingen bild eftersom det är så tråkigt. Men det gick fort och var enkelt. DSC00765
Just nu sitter vi i soffan och Dante tittar på tv. Jag dricker vin och kaffe och njuter båda två av fläktens kyla.

DSC00763
Johan jobbar kväll idag oxå. Men han slutar redan halv tio ikväll. Så jag hoppas jag är vaken när han kommer hem.
Det får tiden helt enkelt utvisa…

Puss på dej i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar