12 juni 2011

Söndag

Vaknade i natt av att det åskade och regnade. Äntligen säger jag bara. Det var riktigt jobbigt igår för det var varmt, klibbigt och kvavt. Så det som kom i natt var mer än välkommet.

Så på förmiddagen så ägnade jag mej åt att sy gardiner till Dante. Tyvärr så glömde jag ta bild på dom och Dante sover så jag visar imorgon.
Vi var även en sväng till Ikea. Kom därifrån med ett nytt soffbord, en back till Dante, nya handdukar och så kakor och saft.
DSC00772

På eftermiddagen så blev det en tripp till Micke med familj. Där blev det grillning och fika. Ungarna lekte och slogs som vanligt. Det dom slogs om var bollar och den här traktorn. Precis som vanligt.
DSC00769 

Måste bara visa den här bilden på Dante. Han tyckte det var kallt ute idag så när vi skulle åka så ville han ha vantar på sig. Det blev inte bättre när Johan sa att det var isbjörnar ute som det var i vintras.
Men jag lyckades få av honom dom innan vi åkte till Ikea.
DSC00767

Nu ska jag snart hoppa i säng. Ännu en fullspäckad vecka väntar. Många är det som vill ha kött…
Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar