01 december 2011

Att göra ett test

Jag gjorde ett test härom kväll där jag tids inställde ett inlägg så att det publicerades på en angivna tiden och datumet. Så igår klockan 8 så kom det inlägget upp precis som jag hade ställt in det på. Så nu kanske det kommer såna inlägg snart oxå…

Igår hade jag en hel del att stå i. Skulle köpa glas till mammas 50 årskalas på lördag, sen var jag tvungen att ha en overall till Dante eftersom hans gått sönder. Blev även en skjorta till honom. Detta gjorde jag på fm innan det blev för mycket folk.
Så i går eftermiddag låg jag mer eller mindre orörlig i soffan. Hade så himla ont i ryggen. Jag som inte trodde det kunde bli värre. Men tydligen kunde det det. Så jag får väl helt enkelt ställa in mej på att det kommer bli ännu värre ju närmare jag kommer.

Idag är det 1 december och snön lyser med sin frånvaro. Men jag har varit ut och tittat på några vädersidor och där står det att det kan komma snö nästa vecka, så vi får väl hoppas på det.
1 december är ett magiskt datum tycker jag. Nu vet man att jul inte är långt borta, sen kan det ha att göra med alla julkalendrar. Ska försöka komma ihåg att jag och Dante ska titta på SVTs julkalender ikväll. Måste bara ta reda på när den börjar
.

Ha en underbar 1 december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar