29 december 2011

har varit på kontroll

God eftermiddag på er!

Här var jag uppe tidigt för jag skulle vara hos barnmorskan klockan 9. Var lite orolig för mitt blodtryck och det hade jag ju all rätt att vara. Det hade stigit en aning. Var lite för högt. Så nu ska jag tillbaka om 2 veckor och kolla igen. Jag hoppas på att det har att göra med att jag har huliganen hemma från dagis nu och att det har varit mycket farande under julhelgen. Så om två veckor så hoppas vi på bra blodtryck för då har all julstress lagt sig och vardagen infunnit sig igen.
v30
Text lånad av familjeliv.se

Efter mitt besök hos barnmorskan var jag hemma och hämtade familjen för vi hade lite ärenden att utföra. Det skulle köpas raketer och vuxen dricka (till Johan) till nyårsafton. Så passade vi på att handla det sista till nyårsafton så slipper jag in på Maxi och trängas i morgon.
Det räcker med att jag ska ut på shoppingrunda med mamma och systeryster i morgon.
Gjorde ett reafynd på Maxi oxå. Dante fick ett fodrat regnställ som var nedsatt med 200 kr. Det var precis vad han behövde! Ibland ska man ha tur.
Jag har nämligen varit på väg flera gånger och köpa sånt på Maxi (exakt likadant). Men har inte gjort det. Så det var ju tur det. Jag tjänade (tjejmatte) ju pengar nu….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar