05 december 2011

Att inte ha haft tid att blogga

Helgen har gått i ett. Den har växlat mellan roligheter och tråkigheter.
I lördags så hade mamma sin 50 års fest. Så näst intill hela dan var vi Eskilstuna. Det var riktigt skoj, men tyvärr så tyckte inte min rygg att jag skulle roa mej så det blev en hyfsad tidig kväll för oss. Dom andra hade håll på till midnatt. Många tomma flaskor hade det funnits morgon när mamma kom upp.
Det var det skojiga i helgen.

Igår förmiddag åkte min morfar in till sjukhuset med ambulans för blödningar i huvudet. Så igår eftermiddag så blev det en sväng för att hälsa på. Har haft en natt där jag sovit men inte sovit. Vaknade i morse och var tröttare än när jag la mej igår. Men så är det väl när tankarna far omkring i huvudet. Nu är det den värsta tiden kvar och det är väntan.
Tänker hela tiden på min mormor, min morbror och min moster som vakar vid hans sida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar