19 februari 2012

Dålig uppdatering

Jag vet att det är lite segt med bloggandet just nu. Men det finns inte så mycket att skriva om mer än alla dessa krämpor jag har. Men jag har lovat mej själv att jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera. I alla fall en gång om dagen.

Det som har hänt i helgen är att igår var vi ute en sväng i backen. Det var inte jättefint väder, men det hindrade inte Dante från att åka pulka. Han är en riktigt lite fartdåre min lilla son.
På eftermiddagen så slappade vi mest i soffan. Medans vilden lekte på sitt rum. Vi hade söndag igår, eftersom Johan började sin arbetsvecka idag.
Idag har var  vi och handlade på förmiddan. För det ekade väldigt tomt i kylen. På eftermiddagen så har jag och Dante mest bråkat. Han tycker att jag är jättetråkig nu när jag inte orkar leka med honom. Så då blir han väldigt trotsig och så är den onda cirkeln igång.

Idag är det tre veckor kvar tills bf. Jag hoppas verkligen att det är dax snart. Men jag tror ju tyvärr inte det. Visst sammandragningarna har blivit fler per dag. Men det är inte så att jag tror att nu startar det.

Nu ska jag fortsätta titta på Dirty Dancing på 5:an.

PS. skulle bjuda på en liten filmsnutt från igår, men det funkar inte att ladda upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar