20 februari 2012

Måndag igen

Jaha då var det måndag igen. Vi har haft en produktiv förmiddag jag och Johan. Börjat rensa i det som ska bli bebisens rum.
När vi gjorde det så hittade vi datakabeln till kameran som varit försvunnen sen vi flyttade in här. Den hade av någon konstig anledning hamnat längst ner i sladdlådan under gästsängen.

P2200001
Jag kunde ju inte för mitt liv förstå var den tagit vägen, men nu vet jag. Antagligen så åkte den ner där när jag packade upp. Och så kunde jag inte komma på att det var där den låg.

Har även börjat målat en av bokhyllorna som ska in i Dantes rum. Än så länge är den bara grundmålad. Ska måla en vända till i morgon om jag orkar ta mej till en affär som säljer färg. Ska ha en blå färg av någon nyans.

Hoppas din måndag har varit bra so far?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar