21 februari 2012

flodhästen Anna

Dom senaste dagarna så har mina fötter svällt något så fruktansvärt. Det började för ett par veckor sen, med att fotknölarna vart mindre. Det verkade som det skulle stanna.
Men icke sa nicke det har fortsatt. Numera är dom så svällda att det det gör ont i skinnet ovanpå vid minsta lilla beröring. Det är riktigt jobbigt. Att ha strumpor på sig är en mardröm. Raggisar funkar eftersom dom är så stora och tofflor. Men strumpor måste jag ha när jag går ut för annars så får jag inte på mej några skor. JObbigt läge!
P2210001
Fotknölar är överskattat

Det är inte bara fötterna som växer utan magen oxå. Den är riktigt stor just nu. Så här stor som jag är nu var jag inte när jag väntade Dante. Ändå har jag gått upp mindre i kg med Styrbjörn än vad jag gjorde med Dante. Så det är väl bara bebis i magen (hoppas, hoppas, hoppas att det är så)
P2210010
Är i vecka 38 (37+2 för att vara petig)

Nu ska jag lägga mej ner och lägga fötterna i högläge så kanske dom minskar i omfång någon millimeter…

1 kommentar:

  1. Men magen är rätt hög än!!! Bra det! Så den håller sig inne nån vecka till :) vill ju se magen på lördag!!!

    SvaraRadera