29 februari 2012

skottdagen

Jaha då var det en stund sen jag skrev något igen. Finns inte så mycket att säga mer än att jag fortfarande är tjock och det fortfarande inte kommit ut någon unge. Hade hoppats lite på att den skulle komma idag på skottdagen. Men som det känns nu så kommer inte det att hända.
Men det finns ju tid än. Ända fram till 23.59 inatt!

Annars så är det sportlov den här veckan så både Dante och Johan är hemma. Johan har sin ledigvecka och Dante fick vara hemma.
I måndags så var vi på Busborgen och härjade. Sen blev det ett besök på Donken. Till Dantes stora förtjusning.
Igår vart det lite hemma fix och lite nödvändigt shoppande. Och idag ska vi nog inte göra så mycket tror jag.

I morgon är det dax för BM igen. Har fått en tid en gång i veckan nu istället för varannan vecka. Förra veckan var mitt blodtryck på gränsen men hon är lite bekymrad över att mina fötter har svullnat så mycket och att jag har ont i huvudet. Så vi får väl se vad som händer.
Annars så är jag ganska less på att vara gravid nu. Och det blev inte bättre av att mina halsbrännetabletter slutade fungera så nu har jag världens hemskaste halsbränna. Det är nog det som är värst numera. Fötterna har jag lärt mej leva med. Foglossningen tänker jag inte på så mycket, den har blivit bättre. Huvudvärken har jag bara ibland så det är inte heller så farligt. Allting är precis som det ska vara när man är höggravid med andra ord.

1 kommentar: