22 februari 2012

onsdag

god kväll!

Idag har det inte varit någon rolig dag. Ont i kroppen, tungt och slitigt. Så om det inte vore nog så är det snorhalt ute, så det tar ju tre gånger så långtid för mej att ta mej någonstans. Är livrädd för att ramla, kanske inte så mycket att det kommer gör ont om jag ramlar utan mera att jag kommer inte komma upp.
Var en sväng till Bauhause idag och köpte färg så jag kan göra färdigt Dantes bokhylla. Men har inte orkat göra det idag så det får bli en annan dag.

I morgon väntar ett besök hos barnmorskan. Är ärligt talat lite orolig för hur det kommer gå. MItt blodtryck var ju lite väl högt förra gången och jag tror det har stigit. Har haft ont i huvudet och så i och med att fötterna har svullnat upp så gigantiskt mycket dom senaste dagarna så finns det risk att det inte är så bra. Men det visar sig i morgon.

Nu ska jag fortsätta titta på Mästerkockarna och äta min chokladkaka….
P2220001

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar