12 mars 2012

+1 dag

Usch och fy vad jag är less på att vara gravid. Det är riktigt trist och riktigt tungt. Kan inte ha några kläder, kan inte ha några skor och så kan jag knappt röra mej. När jag går går jag i snigelfart (ibland är det till och med så att en snigel skulle slemma om mej). Men men nu är det mindre än 2 veckor kvar innan den här ungen är ute.
I morse var vi på kontroll igen. Det gick hyfsat bra. Hade bättre övertryck än förra gången, men undertrycket var precis som förra gången. Men vi behövde inte åka på extra kontroll på sjukhuset. Så det var ju skönt det. Ska tillbaka på torsdag (om inte Styrbjörn har bestämt sig för att titta ut).

Än så länge är det bara dessa tråkiga förvärkar som kommer och går några gånger om dagen. Inget annat.
Skulle göra nästan vad som helst för att få igång det nu. Kanske ska ta sig en lååååång promenad i morgon?!

Kan skriva det på en gång att jag inte kommer blogga, uppdatera min status eller ringa någon annan än barnvakten när det är dax!

Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar