09 april 2012

En uppdatering

Ojoj det har redan gått en vecka sen jag skrev något sist. Men med tanke på att det har varit fullt upp mest hela tiden så är det kanske inte så konstigt. Förra veckan var jag ju själv med bägge barnen för första gången. Å det gick faktiskt över förväntan. Trodde det skulle vara jobbigare och mer besvärligt, men det gick riktigt bra. Mycket tack vare att Dante är så duktig och kan göra så mycket själv.

Påsken har spenderats med familj och vänner. I fredags så åkte jag och barnen till Eskilstuna för påsk fika hos mormor. Vi stannade hos mamma över natten. Dante fick sova bredvid mamma och Loke och jag sov i källaren. Och för första gången sen Loke föddes så hade jag en lugn och fridfull kväll. Och det har fortsatt sen dess. På lördagen kom Johan med tåget för vi skulle få lunch av mamma.

Igår kom Sussie och Tomas och hälsade på. Det var en riktigt skön och lugn eftermiddag. Med fika och god mat.

549887_10150656610131924_595861923_9830917_1267468195_n[1]

Bilden är lånad från Sussies facebook.

Ja det var väl det. Roligare än så blir det inte. Det är mycket byta blöja, mat och natta för tillfället. Och däremellan ska det lekas med Dante. I morgon och onsdag och torsdag så ska Dante vara på dagis.
Det blir skönt för oss alla.

Ska försöka bli bättre på att uppdatera nu när skrikmaskinen fått ro att sova några timmar i sträck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar