13 april 2012

Fredag

Här började vi dagen redan 5 i morse. Sen har vi haft skrikfest hela förmiddagen. Stackars lilla Loke har haft ont i magen. Måste hitta nåt sätt att få honom att bajsa innan han får för ont i magen?
Ska inte stick under stolen med att det är påfrestande psykiskt när han skriker så. Men det är bara att bita ihop.
Idag blev jag så frustrerade att jag tog på mej och Dante ytterkläderna och la Loke i vagnen. Dante fick cykla medans jag gick. Tyvärr så somnade inte Loke, men han var tyst i alla fall.

Nu har han sovit sen halv tolv. Så nu har jag gosat med Dante framför tvn. Vi har även hunnit spela två spel. Jag vann ena gången och han den andra.

Såna här dagar längtar jag extra mycket efter att Johan ska komma från jobbet. Nu är det bara 1,5 timme tills han kommer. Tyvärr så är det inte helg för hans del utan han jobbar HELA dan i morgon och så jobbar han söndag oxå. Bevär inför i morgon. Tur systeryster kommer hit en stund.

Nu ska jag lägga mej i soffan en stund innan Loke vaknar igen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar