02 april 2012

första dagen

Idag var första gången jag var själv med båda barnen. Lite läskigt men ändå väldigt skönt. Inte för att jag inte vill ha Johan hemma, utan mest för att vi kan börja få in rutiner jag och Dante. Loke är det väl ingen idé att skapa några rutiner med. Att få återkomma till vardagen lite.
Nu var vi inte själva jag och Dante idag. Pappa kom hit vid 17 och hjälpte till med matlagning och Dante. Sen kom systeryster oxå lite senare. Allt för att jag skulle kunna gå på årsmötet för föreningen.

Men dom timmarna jag var själv med pojkarna gick över förväntan. Loke har ju börjat sova och äta bättre. Sen kan han vara vaken i några timmar utan att skrika och pipa. Mest av allt beror det nog på att hans mage är i fas numera.
Men nu börjar det intressanta, hur mycket kommer jag få sova inat?! Förhoppningsvis så blir det som det var inatt.

Å där vaknade Loke. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar