17 april 2012

Sjukskriven

Ja sen i fredags har det hänt en del. I söndags så vaknade jag med väldig värk i armen. Så ont att tårarna rann så fort jag lyfte Loke. Det slutade med att mamma var snäll och kom hit och hjälpte mej eftersom Johan jobbade.
Så igår var jag hos läkaren och blev sjukskriven en vecka till att börja med. Så nu får Johan snällt vara hemma och lyfta Loke.
Känslan i armen påminner väldigt mycket om den känslan och värken jag hade –06 när jag krockade. Så det känns som om dom har med varandra att göra.
Jag hoppas att det kommer att ge sig snart. För det är jobbigt att be om hjälp hela tiden.

Förövrigt så rullar allt på. Loke äter, skiter och sover. Och peppar, peppar så har skrikfesterna minskat i antal och timmar. Så vi hoppas verkligen att det håller på att vända.

Måste bara visa en underbar bild på hur man kan sova om man är väldigt, väldigt trött…
383506_10150645835036741_584926740_9627739_936840444_n[1]
Tvärs över magen. Det ska även tilläggas att jag inte lagt honom så, utan han bökade runt tills han hamnade där och då slutade han böka och somnade djupt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar