23 maj 2009

Lördag

Det r nu lördag kväll. Vi har hunnit ätit och snart är det dags för Dante att sova. Vi har hunnit med mycket idag. Vi har bäddat rent i min och Johans säng, städat toaletten, dammsugit, varit till affären, varit i lekparken och busat en massa. Johan har ju förståss jobbat. De blev riktigt fint och hemtrevligt. Älskar när det är nystädat man känner sig så himla duktig. Önskar bara att jag orkade göra det flera gånger i veckan. Men men det är så när man jobbar. Ska verkligen försöka ta tag i det. Så då kanske man slipper ägna hela helgen åt det.

I morgon fyller min styvpappa år. Så då ska jag och Dante dit och äta lunch och sen fika på eftermiddan. Johan jobbar eftermidda så han följer inte med. Det ska bli rikigt intressant i morgon. Jag ska träffa min mormor som sedan tre veckor tillbaka inte tycker att jag existerar. Anledning till det är att jag skrev om henne och min moster i min förra blogg. Inget elakt utan bara det jag tyckte om dom. Det tyckte mormor att det får man inte göra. så hon har sagt till mamma att jag inte existerar fören den dagen jag ber om ursäkt vilket jag inte tänker göra. Men jag ska uppföra mej i morgon. Det har jag lovat mej själv. Det är för min familjs skull, hade det bara varit hon och jag så hade jag nog verkligen berättat hur jag känner och vad jag tycker. Men det får vänta. Ska inte ställa till med någon scen.
Min styvpappa får ett spela av oss syskon, COD 5 till Wii. Det är bättre än det där jävla presentkortet som han önskade sig. Hatar att köpa presentkort till folk. Det är verkligen TRÅKIGT. Så jag vart glad när mamma sa att dom skulle kolla efter spelet idag när dom var på stan.
Hur det går i morgon får ni veta i morgon kväll. Jag hoppas verkligen att det inte blir nåt stort av det....

Ha en underbar lördag kväll så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar