13 maj 2009

Vart är sommaren??

Idag är det onsdag. En helt vanlig onsdag, nästan. Dantes dagis har varit stängt så han och Johan har varit hemma. Jag slutade 12 idag eftersom vin inte hade något att göra som vanligt. Känns inge bra att gå hem tidigare varje dag. Det blir inga pengar ju. Nu hoppas vi alla på jobbet att sommaren ska ta fart så vi får mer att göra. Håller verkligen tummarna.

Appro på sommar så håller jag på att funderar ut hur jag vill ha det på balkongen. Jag vill inte ha så himla många ätbara växter utan mera blommor och konstgräs. Det ända som ska vara ärtbart är örter. Jag har bestämt mej att jag vill ha örter eftersom dom kan även tas in över vintern. Johan har tyvärr inte så himla många idéer om hur vi ska ha det där ute. Men det är minst en vecka kvar tills det att det är dags att köpa blommor.
Vi har tänkt göra det när jag får barnbidrag.

Ha det gött nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar