27 maj 2009

ikväll gäller det...slaget om europa!

Ikväll är det champions leuge finalen mellan Barcelona och Man United! Spännande värre. Av dessa två lag så hålelr jag på Barca denna kväll. Om man nu måste välja mellan två onda ting!
Men hur jag nu ska orka vara vaken till den är slut är den största gåtan i världs historian, kaffe, godis, chips och en massa annat att tugga på.
Det är ju tur att Johan köpte en ny kaffemaskin igår. En som han tittat på länge och tjata om länge.Äntligen fick han den!!!

Nu till nåt annat helt annat, imorron ska jag till frissan. Eller rättare sagt så ska jag följa med Therese till en kompis till henne som är frissa. Vi ska toppas och slingas. Måste ju vara fina till på fredag när vi ska ut med jobbet. Det ska bli riktigt skoj, var länge sen nu.

Nu ska jag ta och göra mej nåt att äta på och sen krypa ner i soffan och titta lite på vänner, sen rommsevice och sen CL-final!
Ha det gött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar