01 juni 2009

ett tag sen

Det var et tag sen jag skrev. Det har ju varit för fint väder för att jag ska orka skriva. Om jag inte har varti ute i solen så har jag varit så himla trött att jag knappt orkat tittat på tv.
Så nu en liten uppdatering sedan sist.

I onsdags så var det ju som sagt CL-final där United åkte på stryk så det nästan skrek om det. Inte gjorde dom mycket motstånd mot Barca. Så Barca tog hem titeln vilket är bättre, men inte bra.

I fredags så var det jobbfest på sjökrogen. Många kom dit och många blev väldigt onyktra. Jag höll mej relativt lugn pga att Johan skulle åka iväg i lördags morse med jobbet och ha någon form av konferans/team building. Men skoj hade jag iaf. Det är alltid lika trevligt att vara där och träffas. Man har så himla mycket att prata om, förutom jobbet.
Jag stod nog mest och pratade med Jonas. Men jag hann även prata endel med våra nya sommarjobbare. Roliga prickar det där. Det kommer nog bli bra i sommar.

I lördags kom bror hit. Han skulle ju sova här för mamma och Bobbo skulle iväg på Sonjas 35-års fest. Mysigt och skoj. Det är alltid lika kul att ha honom här. Det blev en hel del bus ifrån Dantes och Lukas sidan. Men jag överlevde.
Vi skjutsade hem honom i söndags och passade även på att fira mors dag med mamma. Hon fick ett halsband från bluebox.se som hon hade önskat sig. Paketet kom redan i onsdags så hon har gått och tittat och suktat efter det i flera dar, hihihi. Efter att vi varit hos mamma så åkte vi till Johans mamma och firade mors dag/ fördelsedag. Vi hade köpt med oss kött och tzatsiki. Så vi grillade och mös. Men Dante tyckte det var för varmt så vi blev inte för långvariga.

Å så idag då så har jag jobbat och setet i solen en stund på eftrmiddan. Det var riktigt skönt. Vi hade ammoniak larm i dag på jobbet. Det betydde att vi var tvungna att gå ut i den här värmen med alla våra kläder på oss. Och det är inte så himla lite det. Eftersom vi jobbar i en lokal som det är konstat 6 grader. Men vi överlevde. Brandmän kom det iaf så något fint fanns det att titta på.

Det var väl en snabb resume av vad som har hänt sen i ondags. Nu ska jag ta pch lägga min hulligan!!
Hörs kanske i morron. Ska försöka hinna blogga då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar