25 juni 2009

Taxiverksamhet

Ännu en dag med sol och värme. Idag är det en tur till Eskilstuna och sen Kvicksund som står på schemat. Ska bli skönt att få komma ut på landet en stund och låta Dante springa fritt utan kläder.
Det jobbiga i det hela är att jag först ska hämta Lukas, sen pappa och till sist ska jag hämta Lisa. Och där i mellan ska vi tydligen stanna på bolaget. Men det är sånt man får stå ut med.

Den stora frågan är hur jag ska göra med Dantes sovande. Han kan ju iofs äta lunch snart och sen sova 45 minuter här hemma. Men det blir ju lunch jättetidigt.
Ja jag vet inte.

Idag jobbar Johan sista dan för den här veckan. Sen är han ledig i tre dar. Ska bli skönt. Tycker synd om honom som behöver vara inne i det där kalla när det är såååå himla skönt ute. På lördag ska vi ner på Västerås Cityfestival en stund. Så Dante får åka karuseller. Johan protesterade högljudt först men sen kom han på att det finn öltält så nu hängar han på med glädje.
Men det är i morron. Nu ska jag ta och gå å göra lunch till Dante!
Hör senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar