05 juni 2009

13 dagar kvar

Nu är äntligen helg!! Den här veckan har varit grymt lång. Kändes som den aldrig skulle ta slut. Men nu är den det och nu så har vi hela helgen kvar. Fredagskvällar är bäst. För då har man hela helgen framför sig. I morron ska vi till Sunnansjö på 30-års fest. Det är Sussies syster Ia som fyller. Det ska bli grymt skoj. Hoppas bara att det bli fint väder, eftersom det är ett poolparty. Håller tummarna.
Min kusin Sofia tar även studenten i morron. Men den går jag inte på eftersom vi redan för längesen tackat ja till 30-årsfesten. Men Lisa skulle hälsa från mej och hon skulle även fixa present från oss båda. Det blir bra.

Det har inte hänt så himla mycket sen sist. Vi var på Hälla igår och skulle handla bikini till mej och shorts till Dante. Det blev bara kläder till Dante inget till mej. Inget sitter bra och inget känns bra. Det är hopplöst att shoppa badkläder. Antinger var det för stort eller så var det för litet så att mina tuttar ramlade ut.
Men som det ser ut så behöver jag inte bekymra mej eftersom det inte verkar bli så himla bra väder. Och förtsätter det vara sån här temperatur så blir det inge bad i morron. Inte för någon i familjen. Vi kan ju inte bli sjuka till semestern!

På söndag har jag bestämt att vi inte ska göra nåt. Vi ska bara vara hemma. Eventuellt ska jag baka lite muffins och bullar. Men bara om jag orkar.
Ska baka rabarberpaj ikväll som ska äta till efterrätt. Mums! Vi ska även pröva pepparbiff från oss (hfg) till det ska vi ha potatisgratäng. Måste ju passa på medans det går att göra. Sen blir det förstås vin till.
Nu ska snart gå och hämta mitt lilla charmtroll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar