30 juni 2009

sol å bad

Vet att det var ett par dar sen jag bloggade sist. Men har inte riktigt haft tid eller ork till det.
Just nu sitter jag i skuggan på balkongen och tittar på när Dante badar i sin lilla pool. Han har det bra han!
Dom senaste dagarna så har vi varit iväg och badat. I söndags var vi ute på björnön i nägra timmar och igår var en sväng till E-tuna och bade med mamma och bror. Skönt var det, men varmt. Så idag bestämde jag att vi inte skulle åka någonstans utan bara vara hemma och hålla oss borta från solen. Tror faktiskt att Dante tycker det är skönt att ta det lite lugnt.

Det är 30 grade i skuggan just nu och det är säkert 30 grader inne i lägenheten oxå. Så nu går alla tre fläktarna dygnet runt och så är alla persienner nerdragna. Dante tycker det är jättejobbigt så han får gå utan kläder för det mesta. Å ja och johan har inget annat på oss än bikini/badbyxor. Me kläder är överskattat!
Men jag ska verkligen inte klaga. Har längtat efter värme och sol i flera månader. Så jag njuter verkligen, dock i skuggan.

Johan jobbar sin sista vecka nu innan semestern så jag och Dante är själva hela eftrmiddagarna och kvällarna men det går så himla bra. Ingen av oss behöver göra speciellt mycket nu, eller snare så orkar vi inte.

Ska försöka lägga upp lite bilder senare ikväll om jag orkar! ha de gött i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar