10 juni 2009

hemma

Idag har jag varit hemma hela dan. Har haft så himla ont i ryggen. Vet inte vad det är, men på sista tiden så har jag haft det allt oftare. Kanske beror det på att jag blir kall om ryggen får ont pga det.
Ska gå i morron när jag kommer tillbaka och fixa en rygggrejsimois....den värmer och ge stöd.
Hoppas det hjälper annars vet jag inte vad jag ska göra.
Det är ju tur att det snart är semester så jag får vila min stackars rygg mer.

Snart ska jag gå och hämta Dante på jobbet. Eller snarer åka och hämta honom. Det regnar, det har gjort det hela dan. Det är skittrist väder rent ut sagt. Men det gör ju inget eftersom jag ändå inte kan göra nåt.
Det blir spännande att se hur det går med min onda rygg och att vara själv med Dante. Men det löser sig nog. Han får helt enkelt gå mer och bli buren mindre. Enkelt!

Nu ska jag gå och röja i köket eftersom Johan inte gjorde det innan han åkte till jobbet...suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar