24 juni 2009

Städ- och handlardag

Vi var vakna tidigt i morse. Dante slog upp sina små blå redan halv sex. Jag var in till honom och sa att han skulle sova en stund till. Kvart över sex kom han springande och tyckte att nu var det färdigt sovit. Men det tyckte inte jag så en halv timme senare kom han in igen och hoppade på mej tills jag klev upp. Varför måste han vara så himla morgonpigg när jag inte är det?

Det positiva med det var att vi var på maxi kvart i tio. Knappt några människor och tyst och stilla. Dante var på strålande humör. Det är så himla skönt att gå runt där i kylan och bara vara. Jag tror att Dante njöt massor av att det var svalt. Han är ju inte bästa vän med värmen.
Så nu är det gjort. Nu ska jag bara dammsuga. Men det får faktiskt vänta till Johan kommer hem. För när Dante vaknar ska vi ta en kort sväng till lekparken. Bara så han får springa av sig all sin energi. Det behöver han.
I morgon ska vi ut till kvicsund med pappa. Hoppas det inte blåser då och att det fortsätter var sånt här underbart väder. Hoppas kan man alltid göra!!

Lägger upp lite badbilder från igår senare. Ha det gött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar