10 juni 2009

Kan inte leva utan det

Nu ska jag berätta för er om någonting som jag inte kan leva utan. Det är viktigare än choklad, syre, ost och vatten. Utan det här kan jag inte klara en dag.

Det jag nu ska visa er är en sak som jag skulle ta med mej till en öde ö eller ut i yttre rymden om jag bara fick ta med en sak.

Problemet med det här är att det finns bara att köpa i England på Tesco. Det här medför ett större problem. Jag måste alltså använda det varsamt och överväga nog när,var och hur jag ska använda det här. Det här betyder att jag bara använder det när jag är på jobbet.


Nu är ni förståss nyfikna på vad det är och det ska jag berätta. Det är ett läppsyl. Då tänker ni jaha det är alltså ett vanligt läppsyl. Det måste hon ju kunna köpa här i sverige på vilken affär som helst?

Men där har ni fel. Det här läppsylet är speciellt. Det är jag inte ensam om att tycka heller. Jag har introducerat det för min kompis Therese och hon i sin tur har introducerat det för sina tjejkompisar. Så nu har jag tio beställningarna på just det här läppsylet. Så ja det är speciellt.

Vad heter det då, jo det heter Tesco Lipbalm Medicated. Så åker ni till England och är inne på en Tesco så köp det då!!!


Tesco Lipbalm Medicated

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar