22 september 2010

Dante 3 år

DSC00541 Min lilla prins fyller 3 år idag. Tänk vad tiden går fort. Det var inte längesen han låg i min famn och sov på BB. Glömmer aldrig första morgon jag vaknade upp och tittade på det där söta knytet som låg i plastbaljan och sov. Gjorde små ljud ifrån gjorde han redan då. Var tvungen att säga till mej själv flera gånger att den där lilla bebisen är min och han komemr att få följa med mej hem.

Nu till dagen. Dante har fått present och tårta. En blå tårta med tåg på som han hade beställt. DSC00542
I present fick han en verktygslåda med alla sin favvo verktyg. Det var nämligen Händiga Manny.
När han trycker på en knapp så dansar alla verktygen och så sjunger dom “ upp och hoppa” och Dante älskar verkligen den. Han skulle nog helst sova med den om han fick. Men det får han inte.

I morgon är det mer firande och likaså på lördag. Och där i mellan ska jag hinna packa och baka det sista. Det går nog bra. Hinner jag så hinner jag.

Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dax för duschen och sen sängen.
Puss och kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar