19 september 2010

“ta-hand-om-mej-själv-kväll”

Som vanligt på söndagar så försöker jag ta hand om kroppen och även själen. Ska skrubbar, peelar, rakar, plockar och lägger ansiktsmask. Allting för att jag ska komma “i form” för den kommande veckan. Speciellt nu är det extra viktigt att jag gör det när jag har mycket att göra och jag känner mej stressad.
Jag har tänt ljus och kvällsfikat. Zappar mellan 3:an, 5:an och 4:an. Lite intresserad av valet är jag men inte så intresserad att kommer sitta uppe hela kvällen och halv natten för att se vem som “vann”. Men jag zappar över lite då och då och kollar hur det står och vad dom snackar om.

Saknar min älskling gör jag oxå. Skulle vilja ha någon att mysa med just nu. Känner att jag behöver det. Men men det är så det är och vi behöver ju ha pengar. Så han måste jobba.

Nu ska jag glida ner i soffan och slappa innan det är dax för sängen!
Puss och kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar