18 september 2010

regnet det öser ner

Nu har det regnat nästan hela dan. Det betyder att vi inte varit ute mer än i onödan. Mest har vi gått till bilen.
Hade en eftermiddag hos mamsen med en massa mys och även hel del dramatik. Dante lyckades låsa in sig på toa. Och självklart fick han panik och var helt hysterisk när vi öppnade. Men nu verkar det inte vara någon större fara med honom. Men tänk att det alltid ska hända något när vi är där.
Min lilla sötnos. Han är så himla nyfiken av sig. Ibland lite för nyfiken för sitt eget bästa. Men man kan ju bara hoppas på att han lär sig av sina misstag och inte gör om dom. Men är han lik mej i det oxå så kommer det hända flera gånger att han låser in sig där, för det kan ju gå annorlunda den gången. Det kan bara tid visa om det blir så eller inte.

Gjorde en sån himla god äppelkaka som jag tog med dit. Blir lika förvånad och överraskad av mej själv när jag lyckas med något så gott. Jag är en riktigt stjärna på att baka och laga mat om jag får säga det själv! Man kanske skulle ta och bli ett betalt proffs på det oxå?!

Nu ska jag gå och ta hand om skit ungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar