17 september 2010

Ursäkta mej!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat på ett par dar nu. Men det har varken funnits tid eller ork till det. Här hemma så är det packning och rensning som gäller för hela slanten. Och det är det som jag har ägnat dom senaste dagarna åt. Och det är det som jag kommer ägna dom kommande dagarna åt. Om exakt 2 veckor får vi nyckeln till vårat ny hem.

På schemat i helgen står:

  • Besök hos mamma
  • Packa och rensa
  • Städa
  • Handla mat
  • Baka kakor till Dantes kalas nästa helg.
  • Åka till återbruket
  • Rösta!

Så det finns att göra om man säger så. Har nog inga som helst problem att få den här helgen att gå.
Men ikväll komemr jag inte göra något av det. Ska bara njuta av att det äntligen är fredag. Det ska jag göra framför tvn med lite vin och popcorn.
Ha en fortsatt trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar