13 september 2010

Städning och icke packning

Måndagen är snart slut. En måndag som gott fort. Hoppas resten av veckan kommer gå lika fort.
Johan jobbar ju som sagt kväll vilket är jävligt trist, men det är bara att acceptera och se glad ut! Har varit väldigt effektiv idag. Samtidigt som jag lagade mat så dammsög jag. Det såg för jävligt ut. Damm, grus, brödsmulor och björkfrön är lite av det som jag hittade på golvet. Även fast det är rörigt med alla kartonger och sopsäckar så ska det se fint ut på golvet. Får näst intill panik om det ser stökigt ut.
Jag börjar misstänka att jag håller på att bli pedantisk av mej. Har aldrig hela mitt liv varit den, men sen Dante kom så har det stegvis blivit så att det måste vara städat och rent. Kanske är lika bra det?!

Har bestämt mej för att jag inte ska packa en ända kartong idag. Ska vila mej ifrån allt som har med flytt att göra. Skulle egentligen har packat ihop det som är på balkongen idag men det struntar jag i.
Istället så kommer jag nog slå in Dantes paket som vi har står oinslagna. Han fyller ju 3 år nästa onsdag. Min lilla pojke!

Puss och kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar