26 september 2010

Höst

GOD MORGON!

Har sovit helt underbart i natt. Känner mej utvilad idag för ovanlighetens skull. Hoppas det håller i sig hela dan. Har litegrann att stå i dag oxå. Men hinner jag inte så hinner jag inte. Ska försöka hinna med en sväng ner på stan idag. Det var år och dar sen jag var ner. Ska inte shoppa någonting men jag tänkte att det kan vara skönt för oss att komma bort en stund. Men vi får se om det blir så.

Dante han leker för fullt med sina nya leksaker. Han har sina nya tofflor som han fick av mamma/mormor. Pirat tofflor som

DSC00545

kommer passa utmärkt i hans nya rum. Som har Pirat-tema nämligen. För övrigt så fick han lego, ett riddartält, bilar, en dammsugare, vinterkläder, vanliga kläder, ett tåg med Nicke Nyfiken på, fingerfärg och en sagobok med skiva till. Ja han fick så han klarade sig. Nu behöver inte vi köpa nya leksaker på ett bra tag. Nöjd är han i alla fall. Han ska ägna hela förmiddagen till att leka med dom. Det blir så bra det.

Nu ska jag fejja mej och läsa lite bloggar och kanske, bara kanske ska jag ta mej en koppkaffe till?!

Puss och kram på dej!!!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar